• v.a. €50,- GEEN verzendkosten
  •  
    Voor 16:00 besteld morgen in huis
  •  
    14 dagen retourneren
  •  
    DE OFFICIËLE PILOTSHOP

Verzenden

Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Pilotxenon.com verzendt pakketten met PostNL via MyParcel. Kleine producten worden als brievenbuspakket verzonden, grote producten via de pakketservice. In de track & trace die je na verzending ontvangt, kun je zien welk type pakket naar je onderweg is. In principe worden pakketten die voor 16 uur besteld zijn en op voorraad zijn, dezelfde dag nog verzonden. 

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen met een waarde boven de 50 euro worden gratis verzonden, voor bestellingen onder de 50 euro wordt 3,95 euro in rekening gebracht voor gewone bezorging (voor afwijkende bezorgtijden wordt het tarief van PostNL doorberekend).

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen.
Heb je wel een track & trace ontvangen, maar is je pakket niet binnen twee werkdagen binnen? Heb je geen bericht (bijv. een kaartje in de brievenbus) van de bezorger ontvangen over het pakket? Neem dan contact met ons op.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Je kunt je bestelling thuis, op een ander adres of bij een PostNL afhaalpunt laten bezorgen. Tijdens het bestellen kun je zien welke opties je kunt kiezen. Je ook de bezorgdatum en tijdstip aanpassen: deze bezorgdatum kan maximaal 5 kalenderdagen in de toekomst liggen. Let wel, voor sommige bezorgopties wordt door PostNL een aangepast tarief berekend: dit bedrag wordt in het eindbedrag dat je af dient te rekenen, aangepast.

Mijn Track & Trace code wordt niet herkend.
Soms kan het voorkomen dat je track & trace code niet wordt herkend bij PostNL. Dan kan het zijn dat PostNL de track & trace nog niet heeft verwerkt. Meestal is deze dan vanaf de volgende werkdag actief. Mocht het na 2 dagen nog niet werken, en heb je geen pakket ontvangen, neem dan contact met ons op.

Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen?
Mocht je iets in je bestelling willen wijzigen, neem dan direct contact met ons op. Mocht je bestelling nog niet verstuurd zijn, dan kunnen we deze wellicht nog voor je aanpassen.